Persberichten

Terug naar overzicht
Vorige Volgende

Vakantiehuizen populair bij gezinnen

Belvilla maakt vakantiehuis kiezen kinderspel

Eindhoven, 25 November 2011

Een vakantiehuis biedt relatief veel vrijheid, privacy en ruimte. Bovendien beschikken vakantiehuizen over een prettig comfortniveau met de faciliteiten van thuis, of zelfs meer. Het is dan ook niet vreemd dat gezinnen een belangrijke doelgroep vormen voor vakantiehuizenspecialist Belvilla. Bij circa één op de twee boekingen van Belvilla zijn kinderen van de partij. Speciaal voor gezinnen heeft Belvilla daarom een themapagina ontwikkeld: www.belvilla.nl/vakantiehuis-kinderen. Deze themapagina biedt gezinssuggesties en specifieke zoekfilters, zoals ‘Spelen indoor’, ‘Spelen outdoor’ en ‘kinderbed’.

Meerdere gezinnen en drie generaties

Uit onderzoek van Belvilla blijkt dat bij boekingen met kinderen gemiddeld zeven personen meegaan, waarvan vier volwassenen. Dit bevestigt de trend van een vakantie met meerdere gezinnen en de ‘drie generatie’-vakantie waarbij opa, oma, kinderen en kleinkinderen samen een paar dagen weggaan. Voor dit soort vakanties biedt Belvilla een ruime keuze aan grotere vakantiehuizen, die met de kindgerelateerde zoekfilters op de nieuwe themapagina nóg beter gevonden kunnen worden.

Extra aanvulling op de website is het zoeken op aantal badkamers, naast de reeds bestaande zoekmogelijkheid op aantal slaapkamers. Dit sluit aan bij de wens om samen vakantie te vieren, maar met behoud van privacy.

Anders dan anders

Kinderen zijn ontdekkers, ook op vakantie. De extra bijzondere vakantiehuizen van Belvilla vormen voor hen een fantastisch vakantieadres. Deze ‘anders dan anders’ huizen zijn bijvoorbeeld kastelen en boomhutten. Of voel je als Fred Flintsone in een grotwoning! Kortom, vakantiehuizen die de kinderfantasie prikkelen.

Nieuwe commercial Belvilla

In de nieuwe Belvilla-commercial, vanaf 27 december te zien op de Nederlandse televisie (STER en RTL), haakt Belvilla bewust in op gezinnen. Marc en Nathalie, de terugkerende boegbeelden, spelen ook nu weer een belangrijke rol. Ze zijn samen met het gezin van Nathalies zus op vakantie en verblijven in een vakantiehuis waar het ‘ook leuk voor kinderen’ is.

Dit is de vijfde televisiecommercial van Belvilla. Sinds het uitzenden van de eerste commercial in januari 2010, is de naamsbekendheid sterk gestegen. Reden voor Belvilla om een vervolg te maken. De tv-campagne wordt voortgezet in online-uitingen, aangevuld met een korte verwijzing naar stedentrips en de topvakantiehuizen voor kids.

Themapagina kids: www.belvilla.nl/vakantiehuis-kinderen

Over Belvilla

Al meer dan 40 jaar selecteren en beheren wij zorgvuldig de beste vakantiehuizen in Europa. Deze worden allemaal 100% beheerd, toegankelijk geprijsd en dienovereenkomstig gewaardeerd: onze gasten beoordelen hun ervaring met Belvilla gemiddeld met een 8,4. Maar we blijven innoveren om mensen te verrassen met onze diensten en handige functies, zoals onze digitale self-check-in, onze no-deposit standaard en 24/7 ondersteuning. 
 
Belvilla is marktleider in de Benelux en een van de grootste Europese spelers op het gebied van vakantiehuizen. De organisatie biedt ongeveer 40.000 vakantiehuizen in 20 landen. Belvilla maakt sinds 2019 onderdeel uit van OYO Vacation Homes.

 

Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kun je contact opnemen met:

Belvilla Services B.V.
Postbus 2051
5600 CB Eindhoven (NL)
E: pr@belvilla.com

Blog: www.belvilla.nl/inspiratie

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en profiteer als eerste van nieuwe aanbiedingen en acties!
Je kunt je op elk moment eenvoudig afmelden.

Aanmelden
Geselecteerd door
experts
Altijd een
uniek vakantiehuis
Geen zorgen
garantie
© Belvilla 1980 - 2024 'Belvilla' en het Belvilla-logo zijn geregistreerde merken