Vooropgesteld, wij vinden het heel vervelend dat een aantal huiseigenaren deze ervaring met Belvilla heeft. Dat is absoluut niet onze bedoeling. Onze medewerkers zetten zich juist iedere dag voor de volle 100% in voor onze huiseigenaren.
In de basis is het doel van Belvilla om huiseigenaren succesvoller te maken. Nu we onderdeel zijn van OYO kunnen we dat nog beter realiseren, door onder andere meer service en garanties aan te bieden. Wel hebben we van een aantal huiseigenaren gehoord dat we soms een stap te snel gaan. Zo moeten we beter communiceren en duidelijk aangeven wat we van onze huiseigenaren vragen en welke keuzes ze hebben. Ook blijken we in enkele gevallen onze processen nog niet volledig op orde te hebben. Beide hebben we sindsdien direct aangescherpt. Eventueel onterecht doorgevoerde aanpassingen, hebben we (nagenoeg) allemaal gecorrigeerd. Uiteraard blijft het onze prioriteit om ervoor te zorgen dat onze communicatie en processen in de toekomst ook goed verlopen.
Algemene voorwaarden
Wij hebben deze zomer geen nieuwe algemene voorwaarden ingevoerd voor de lopende contracten met onze huiseigenaren. De nieuwe voorwaarden zijn alleen van toepassing op nieuwe contracten. Door een miscommunicatie is de indruk kortstondig ontstaan dat de nieuwe voorwaarde ook van toepassing waren op bestaande contracten, en dat vinden wij zeer spijtig, maar dit is nooit het geval geweest.