Wij zijn van mening dat we niet op het park terecht zijn gekomen waar Belvilla mee adverteert. Er zijn foto's gebruikt van het naastgelegen park met andere en mooiere huisjes. Als er foto's van het betreffende appartement waar wij nu verbleven in de advertentie hadden gestaan, had ik dit appartement niet geboekt.
Daarnaast spreekt de beschrijving van 3 slaapkamers, maar liggen er in werkelijkheid gezinsleden op een slaapbank in de woonkamer. Belvilla verwijst ons naar de opties voor een 4-6- of 8 persoons appartement, maar geeft later telefonisch aan dat zij helemaal geen appartementen met 3 slaapkamers verhuren op dit park. Dit neigt dan, door de pictogram met een dubbel bed en een 3 daaronder zoals te zien is bij de omschrijving op de site, ook op misleiding.
We hebben tijdens onze vakantie met twee gezinnen diverse malen telefonisch contact gehad met medewerkers van Belvilla. Hierbij is door die medewerkers gevloekt met g*dverdomme en door een andere medewerker werd er de hoorn op gegooit. Ongehoord en onprofessioneel. Het personeel aan de receptie van Aqua Linda heeft staan schreeuwen aan de balie en gedroeg zich zeer onbehoorlijk.
Belvilla lijkt zelf te willen bepalen waar wij een klacht over indienen en geeft niet thuis in het beantwoorden van onze vragen. Dit hebben wij als zeer onprettig ervaren. De wijze waarop Belvilla adverteert blijft voor ons misleidend en wij zullen de komende tijd gebruiken om verdere stappen te ondernemen.